Masaüstünüzü kateogilere ayırıp onların layoutlara atıp layoutları yönetebileceğiniz Fences isimli Programını anlatmaya çalışacağım.

Sefa‘nın Bana söylediği çok güzel bir program Fences. Masaüstünüzü layoutlar olarak istediğiniz gibi gruplayabiliyorsunuz. Hatta gruplamada kendiside yardımcı oluyor, masaüstünüzde Program’ları bir tarafa, dosyaları bir tarafa, linkleri bir tarafa yada nasıl istiyorsanız öyle grupluyorsunuz. hepsinin farklı yeri oluyor, aynı zamanda masa üstüne de normal şekilde atabilirsiniz. Grup daki elemanlar artınca fences kendisini otomatik boyutlandırıyor. Programın normal hali ücretsizdir, dilerseniz pro halini de düşünebilirsiniz, ben normal halini kullanıyorum.

İndirmehttp://www.stardock.com/products/fences/

Örnekler;
Örneklerin bir bölümünü net’ten buldum. En Üsteki benim masaüstü screenshot’ım.

 

